Badanie satysfakcji
Chcąc ulepszyć jakoś obsługi, od lipca rozpoczęliśmy badanie satysfakcji naszych opiekunów.
Od lipca bieżącego roku, w ramach naszych działań mających na celu doskonalenie obsługi, podjęliśmy badanie satysfakcji wśród naszych opiekunów. Chcemy skupić się na ocenie współpracy oraz zidentyfikować obszary, które mogą być poddane usprawnieniom.
Zależy nam na Państwa opinii i doświadczeniach, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób możemy poprawić jakość naszych usług. Państwa udział w tym badaniu jest dla nas kluczowy, ponieważ chcemy uwzględnić Państwa perspektywę i uwagi.
Prosimy o poświęcenie chwili na udzielenie nam informacji na temat tego, jak oceniają Państwo naszą współpracę i na jakich obszarach widzą Państwo potencjał do wprowadzenia zmian. Wasze uwagi są dla nas ważne i pomogą nam w podejmowaniu konkretnych kroków w celu poprawy naszych usług.
Dziękujemy za Państwa czas i zaangażowanie w doskonalenie jakości obsługi. Państwa opinia jest dla nas niezwykle cenna i pomoże nam w dążeniu do stałego doskonalenia naszych relacji z opiekunami.
Szukasz ofert pracy w opiece w Niemczech lub Holandii? Zajrzyj tutaj. A jeśli chcesz wiedzieć na bieżąco co dzieje się w APN Sentium, zajrzyj na naszego Facebooka.